Поради психолога



Психолог рекомендує


Діти на карантині: корисні поради



Корисні підказки: як правильно проводити вільний час

під час карантину
Всі сьогоднішні події — це те, чого раніше з нами не було, чого немає в нашому досвіді. Поряд з виконанням наказів, рекомендацій влади, медиків, щодо гігієни, ізоляції, поведінки, варто звернути увагу і на психологічний аспект карантинних заходів, пов’язаних з коронавірусом
Для багатьох батьків, крім COVID-19, постала нова «загроза». Це спілкування із власною дитиною, організація її дозвілля в 4 стінах та вміння  стримувати свої емоції.
Багато батьків здивовано помічають, що їхні діти виросли й стали «незнайомими». Стають більш помітними для батьків риси характеру, емоції, уподобання, інтереси дитини, які могли бути поза увагою, враховуючи щоденну зайнятість батьків і завантаженість дитини школою, гуртками, домашніми завданнями, спілкуванням з друзями.
Сьогодні батьки мають, як ніколи, багато вільного часу для спілкування з власними дітьми, якого так вкрай катастрофічно не вистачало у звичайному вирі життя.
Отже, що варто робити батькам і як зробити спільне дозвілля цікавим та різноманітним :
1.Ранкова зарядка:
Під час карантину дуже не хочеться вставати з ліжка, особливо дітям. Для того, щоб ранок розпочинався з користю, рекомендуємо зайнятись разом зарядкою. І корисно і приємно.

2. Традиційний Сімейний сніданок:
Ще одна гарна традиція, на яку зазвичай не вистачає часу. Спільний прийом їжі зранку є чудовою нагодою спланувати свій день . Саме ранком ви можете обрати чим би хотіли розважитись в цей день.

3.Приготування їжі:
Разом готувати завжди веселіше, для того, щоб заохотити ваших дітей допомагати вам на кухні, назначте їх старшими з приготування їжі. Хай саме вони об
ирають страви для обіду чи вечері. Відчути себе на кухні майстер-шефом дуже приємно, погодьтесь? Не варто сильно перейматись у випадку кулінарної невдачі, адже у вашого шеф кухаря саме ви будете помічником.
4. Незвичні способи малювання: «Дмухавки» (вік від 2 до 15 років).
Зробити ляпку. Дмухати на ляпку фарби через соломинку в різних напрямках в залежності від задуму. Домалювати
можливо пальчиком, пензлем, жмаканим папіром.
5. Ігри з книгами (вік від 2 до 10 років)
Фантазер.Правила. Візьміть якусь дитячу книжку з картинками. Уважно розгляньте картинки разом із малюком і придумайте історію, не пов’язану з тією, про яку написана книга. Кілька разів виконайте це разом, а потім дитина і сама долучиться до вигадування.
Придумайте кінець історії.
Когнітивні здібності можна розвивати за допомогою звичайних оповідань або казок. Прочитайте частину історії та попросіть дитину подумати, що могло статися далі. Обговоріть варіанти, а потім дочитайте розповідь до кінця. Можливо, деякі моменти будуть навіть вгадані!

6. Озвучка (вік від 2 до 15 років).
Для цього в телевізорі відключається звук, а на мультики, кіно або новини придумується власна озвучка. Дитина услід за дорослими перевтілюється на справжнього артиста, журналіста!
Залишайтеся вдома і будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар