Діти на карантині: корисні поради
Корисні підказки: як правильно проводити вільний час
під час карантину
Всі
сьогоднішні події — це те, чого раніше з нами не було, чого немає в нашому
досвіді. Поряд з виконанням наказів, рекомендацій влади, медиків, щодо гігієни,
ізоляції, поведінки, варто звернути увагу і на психологічний аспект карантинних
заходів, пов’язаних з коронавірусом
Для багатьох батьків, крім COVID-19, постала нова «загроза».
Це спілкування із власною дитиною, організація її
дозвілля в 4 стінах та вміння стримувати свої емоції.
Багато
батьків здивовано помічають, що їхні діти виросли й стали «незнайомими». Стають
більш помітними для батьків риси характеру, емоції, уподобання, інтереси
дитини, які могли бути поза увагою, враховуючи щоденну зайнятість батьків і
завантаженість дитини школою, гуртками, домашніми завданнями, спілкуванням з
друзями.
Сьогодні
батьки мають, як ніколи, багато вільного часу для спілкування з власними
дітьми, якого так вкрай катастрофічно не вистачало у звичайному вирі життя.
Отже, що варто робити батькам і як зробити спільне дозвілля цікавим та різноманітним :
Отже, що варто робити батькам і як зробити спільне дозвілля цікавим та різноманітним :
1.Ранкова зарядка:
Під час карантину дуже не хочеться вставати з ліжка, особливо дітям. Для того, щоб ранок розпочинався з користю, рекомендуємо зайнятись разом зарядкою. І корисно і приємно.
Під час карантину дуже не хочеться вставати з ліжка, особливо дітям. Для того, щоб ранок розпочинався з користю, рекомендуємо зайнятись разом зарядкою. І корисно і приємно.
2.
Традиційний Сімейний сніданок:
Ще одна гарна традиція, на яку зазвичай не вистачає часу. Спільний прийом їжі зранку є чудовою нагодою спланувати свій день . Саме ранком ви можете обрати чим би хотіли розважитись в цей день.
Ще одна гарна традиція, на яку зазвичай не вистачає часу. Спільний прийом їжі зранку є чудовою нагодою спланувати свій день . Саме ранком ви можете обрати чим би хотіли розважитись в цей день.
3.Приготування їжі:
Разом готувати завжди веселіше, для того, щоб заохотити ваших дітей допомагати вам на кухні, назначте їх старшими з приготування їжі. Хай саме вони обирають страви для обіду чи вечері. Відчути себе на кухні майстер-шефом дуже приємно, погодьтесь? Не варто сильно перейматись у випадку кулінарної невдачі, адже у вашого шеф кухаря саме ви будете помічником.
Разом готувати завжди веселіше, для того, щоб заохотити ваших дітей допомагати вам на кухні, назначте їх старшими з приготування їжі. Хай саме вони обирають страви для обіду чи вечері. Відчути себе на кухні майстер-шефом дуже приємно, погодьтесь? Не варто сильно перейматись у випадку кулінарної невдачі, адже у вашого шеф кухаря саме ви будете помічником.
4. Незвичні
способи малювання: «Дмухавки» (вік від 2 до 15 років).
Зробити ляпку. Дмухати на ляпку фарби через соломинку в різних напрямках в залежності від задуму. Домалювати можливо пальчиком, пензлем, жмаканим папіром.
5. Ігри з книгами (вік від 2 до 10 років)
Фантазер.Правила. Візьміть якусь дитячу книжку з картинками. Уважно розгляньте картинки разом із малюком і придумайте історію, не пов’язану з тією, про яку написана книга. Кілька разів виконайте це разом, а потім дитина і сама долучиться до вигадування.
Зробити ляпку. Дмухати на ляпку фарби через соломинку в різних напрямках в залежності від задуму. Домалювати можливо пальчиком, пензлем, жмаканим папіром.
5. Ігри з книгами (вік від 2 до 10 років)
Фантазер.Правила. Візьміть якусь дитячу книжку з картинками. Уважно розгляньте картинки разом із малюком і придумайте історію, не пов’язану з тією, про яку написана книга. Кілька разів виконайте це разом, а потім дитина і сама долучиться до вигадування.
Придумайте
кінець історії.
Когнітивні здібності можна розвивати за допомогою звичайних оповідань або казок. Прочитайте частину історії та попросіть дитину подумати, що могло статися далі. Обговоріть варіанти, а потім дочитайте розповідь до кінця. Можливо, деякі моменти будуть навіть вгадані!
Когнітивні здібності можна розвивати за допомогою звичайних оповідань або казок. Прочитайте частину історії та попросіть дитину подумати, що могло статися далі. Обговоріть варіанти, а потім дочитайте розповідь до кінця. Можливо, деякі моменти будуть навіть вгадані!
6. Озвучка (вік від
2 до 15 років).
Для цього в телевізорі відключається звук, а на мультики, кіно або новини придумується власна озвучка. Дитина услід за дорослими перевтілюється на справжнього артиста, журналіста!
Для цього в телевізорі відключається звук, а на мультики, кіно або новини придумується власна озвучка. Дитина услід за дорослими перевтілюється на справжнього артиста, журналіста!
Залишайтеся
вдома і будьте здорові!
Немає коментарів:
Дописати коментар